Podatki
Najnowszy e-book:
Jak zakupić usługę od podmiotu powiązanego by nie naruszyć prawa
Kadry
Jak zatrudnić uchodźcę z Ukrainy w jednostce samorządowej?
ZUS i płace
Fundusz socjalny (ZFŚS) i świadczenie urlopowe
Rachunkowość
Sprawdź, kiedy możesz sporządzić uproszczone sprawozdanie
Firma
Jak przygotować dobrej jakości biznesplan w ramach PROW i innych programów
Oświata
Dowóz dzieci do placówek oświatowych – zastosowanie przepisów ustawy pzp dla dyrektorów placówek oświatowych. Realizacja obowiązku. 5 wskazówek postępowania. Zmiany przepisów
BHP
O czym mówić na szkoleniu wstępnym bhp.
Transport
Zmiany w wadze naruszeń
Ochrona zdrowia
Zrównoważony rozwój – jakie działania mogą podjąć placówki medyczne na rzecz środowiska?
Nieruchomości
Czy zbiornik na deszczówkę wymaga zezwolenia?
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne w czasie pandemii koronawirusa
Sektor publiczny
KORONAWIRUS A RODO – CO SIĘ ZMIENIŁO?
Ochrona środowiska
Dotacje na kwestie odpadowe w 2022 roku
NGO
Zadania publiczne - praktyczne wskazówki, jak korzystać z nowych wzorów ofert i umów
Finanse osobiste
Triki inwestycyjne – najlepsze, sprawdzone, skuteczne
Prawo prywatne
Monitoring w organizacji a ochrona wizerunku – 20 praktycznych rozwiązaniach
Rolnictwo
Jak zatrudnić cudzoziemca do prac sezonowych
Lifestyle
Najnowsze zmiany w prawie łowieckim
Facebook jest coraz częściej wykorzystywany w działalności marketingowej firm. Fanpage służą nie tylko do gromadzenia zwolenników konkretnej firmy, ale przede wszystkim do przekazywania jej klientom istotnych informacji. Jak jednak możesz polepszyć komunikację swojego przedsiębiorstwa na Facebooku?Aktualne informacje Prowadzenie fanpage`a na niebieskim portalu społecznościowym ma konkretny cel: zgromadzić jak największą rzeszę zwolenników ...1327 »
Model hierarchii efektów zwany także modelem AKLPCP Lavidgea-Steinera ukazuje hierarchię reakcji odbiorców na docierające do nich formy przekazu marketingowego. Opiera się on na przekonaniu, że odbiorca zaangażowany w uzyskanie informacji o danym produkcie zaspokoi swoje potrzeby jedynie poprzez zakup najlepszego na rynku towaru.Model Lavidgea-Steinera Według tezy zakładanej przez model hierarchii reakcja ...1327 »
Na marketing personalny składają się pewne sposoby zachowania i postępowania. Działania przedsiębiorstwa skupiają się na oczekiwaniach pracowników zatrudnionych oraz tych potencjalnych. Następstwem takiego podejścia jest traktowanie pracowników jak klienta wewnętrznego, którego potrzeby powinny być rozpatrywane przez kierownictwo.Marketing personalny Termin ten odnosi się do działań przedsiębiorstwa mających na celu, stworzenie i utrzymanie ...1327 »
Marketing angażujący jest strategią, która ma na celu wprowadzenie nabywców do procesu produkcji oraz kreowanie programami marketingowymi. Działanie opierają się na zachęceniu klienta do brania udziału w rozwoju marki. Engagement marketing Działanie, jakim wykazuje się marketing angażujący, opiera się na założeniu, że klient jako istota społeczna ma potrzebę interakcji, komunikacji oraz ...1327 »
Marketing bezpośredni jest działaniem skierowanym do poszczególnych klientów, dzięki temu można otrzymać natychmiastową mierzalną reakcję. Wbrew nazwie, marketing ten pozwala konsumentom na nabywanie produktów bez potrzeby bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą.Marketing bezpośredni W dzisiejszych czasach z pomocą marketingu bezpośredniego przedsiębiorca może oferować swoje produkty oraz usługi bez konieczności kontaktu z klientem. Wymaga ...1327 »
Telemarketing jest jedną z odmian marketingu bezpośredniego. Jego zadaniem jest nakłonienie klientów do nabycia usługi lub produktu drogą telefoniczną, często poprzez call center. Sposób ten używany jest przez firmy na całym świecie w celu zwiększenia zysków poprzez zmniejszenie kosztów sprzedaży.Telemarketing Osoby oddelegowane do tej formy marketingu nazywane są telemarketerami. Najważniejszym kryterium, ...1327 »
Badanie pilotażowe nazywa się także zwiadem badawczym. To rozpoznanie, które przeprowadza się przed badaniem naukowym. Zazwyczaj realizuje się je, kiedy zjawiska przedmiotu badań są mało znane. Pozwala to na weryfikację wstępnie uzyskanej wiedzy, a także na stworzenie pytań zastosowanych w dalszych badaniach.Badanie pilotażowe Nadrzędnym zadaniem tego badania jest umożliwienie zdobycia wiedzy ...1327 »
W 1955 roku Ray Kroc stworzył pierwszy system franczyzy dla przejętej przez siebie restauracji McDonald. Dzięki działaniom, które podjął w ciągu kilkadziesięciu lat mały bar rozrósł się i stał międzykontynentalną firmą. Każdego dnia ponad pięćdziesiąt milionów ludzi w stu dziewiętnastu krajach świata korzysta z lokali gastronomicznych należących do tej sieci.Makdonaldyzacja Termin ...1327 »
Termin badania panelowego odnosi się to badania dynamicznego opierającego się na analizie danych tej samej grupy osób. Warunkiem jest przeprowadzenie go w kilku oddalonych od siebie punktach czasowych.Panel study Badanie panelowe odnosi się do fragmentu czynności naukowych lub procesu poznawczego polegającego na analizie zebranych danych w toku kontaktu bezpośredniego lub pośredniego ...1327 »
Termin MBO jest skrótem od Managment Buy Out i oznacza wykup lewarowany przedsiębiorstwa przez kadrę menadżerską, której wszyscy członkowie muszą być pracownikami danego przedsiębiorstwa. Najczęściej zjawisko to dotyczy spółek, które są notowane na giełdzie, wtedy oferta przejęcia składana jest akcjonariuszom danej spółki.Managment Buy Out Transakcje tego typu obecnie najpopularniejsze są w ...1327 »
Gdy przedsiębiorstwo stosuje niekonwencjonalne techniki reklamowe, mamy do czynienia z marketingiem partyzanckim. Jego metody mają zwrócić uwagę potencjalnych klientów swoją odmiennością od powszechnie stosowanych działań marketingowych. W swoich założeniach jest on zbliżony do marketingu wirusowego i tak samo pozwala niskim kosztem osiągnąć zadowalające rezultaty.Guerilla marketing Marketing partyzancki korzystając z niekonwencjonalnych technik ...1327 »
Z marketingiem tym mamy do czynienia podczas formułowania nowej strategii marketingowej firmy opierającej się na odpowiednim zarządzaniu. Dlatego też powinien on być postrzegany jako istotny element zarządzania strategicznego.Marketing strategiczny Marketing strategiczny jest procesem, który zalicza się do projektowania strategii marketingowej oraz strategicznego planowania rynkowego. Koncepcja, jaką przyjmuje kształtowana jest na podstawie ...1327 »
Zobacz więcej »
Przewodnik dla producentów żywności w pytaniach i odpowiedziach
Chcę otrzymywać informacje drogą elektroniczną i telefoniczną o dodatkowych promocjach, rabatach dotyczących produktów własnych WIP i partnerów WIP. Wiem, że moja zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
2025 © Wiedza i Praktyka Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
/WiedzaiPraktyka /wip