Podatki
Najnowszy e-book:
Jak zakupić usługę od podmiotu powiązanego by nie naruszyć prawa
Kadry
Jak zatrudnić uchodźcę z Ukrainy w jednostce samorządowej?
ZUS i płace
Fundusz socjalny (ZFŚS) i świadczenie urlopowe
Rachunkowość
Sprawdź, kiedy możesz sporządzić uproszczone sprawozdanie
Firma
Jak przygotować dobrej jakości biznesplan w ramach PROW i innych programów
Oświata
Dowóz dzieci do placówek oświatowych – zastosowanie przepisów ustawy pzp dla dyrektorów placówek oświatowych. Realizacja obowiązku. 5 wskazówek postępowania. Zmiany przepisów
BHP
O czym mówić na szkoleniu wstępnym bhp.
Transport
Zmiany w wadze naruszeń
Ochrona zdrowia
Zrównoważony rozwój – jakie działania mogą podjąć placówki medyczne na rzecz środowiska?
Nieruchomości
Czy zbiornik na deszczówkę wymaga zezwolenia?
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne w czasie pandemii koronawirusa
Sektor publiczny
KORONAWIRUS A RODO – CO SIĘ ZMIENIŁO?
Ochrona środowiska
Dotacje na kwestie odpadowe w 2022 roku
NGO
Zadania publiczne - praktyczne wskazówki, jak korzystać z nowych wzorów ofert i umów
Finanse osobiste
Triki inwestycyjne – najlepsze, sprawdzone, skuteczne
Prawo prywatne
Monitoring w organizacji a ochrona wizerunku – 20 praktycznych rozwiązaniach
Rolnictwo
Jak zatrudnić cudzoziemca do prac sezonowych
Lifestyle
Najnowsze zmiany w prawie łowieckim
Efektywność reklamy w internecie można mierzyć różnymi sposobami. Jednak obecnie najpopularniejszym i bodaj najuczciwszym sposobem rozliczania się agencji marketingowej ze zleceniodawcami, jest bazowanie na tzw. ROI. Co to znaczy. O tym poniżej.Popularnym hasłem w kontekście badania skuteczności reklamowych kampanii w sieci, jest konwersja. To jeden z kilku dostępnych wskaźników, określany ...1327 »
Fachowcy ostrzegają przedsiębiorców z branży e-commerce: marketing to jest to, na czym w sieci nie wolno oszczędzać. ...1327 »
Czyli odwracanie kota ogonem. Bo jakże inaczej nazwać działania firmy, która nie dość, że z kryzysowej sytuacji wyszła obronną ręką, to jeszcze wykorzystała szum, jaki wokół niej powstał i z sukcesem wypromowała swój pozytywny wizerunek. To trzeba umiećZwykle skuteczna reakcja firmy pozwala jej przede wszystkim odbudować dawną pozycję. Jednak w ...1327 »
Co warto wiedzieć o specyfice kryzysu wizerunkowego? Przede wszystkim to, że może przytrafić się dokładnie każdej firmie. Więc każdy powinien się zabezpieczyć. A w razie kryzysu umiejętnie zastosować zasadę 5 P.Kryzysem komunikacyjnym firmy jest każda sytuacja, która grozi pogorszeniem jej aktualnego wizerunku i rynkowej pozycji. Nawet firmy posiadające najlepsze systemy ...1327 »
Ważne jest dosłownie wszystko: dobór słów, mowa ciała, spójność informacji wypływających od różnych osób w firmie. Komunikat, który ma zostać ogłoszony publicznie w obliczu kryzysu powinien być dokładnie przećwiczony – jak na próbie w teatrze.Podczas tworzenia treści komunikatu dla opinii publicznej należy zatrzymać się na kilku kwestiach. Po pierwsze na ...1327 »
Osoby odpowiedzialne w firmie za PR lub obsługująca przedsiębiorstwo agencja, powinny wraz z kadrą zarządzającą firmy przede wszystkim zapobiegać kryzysowi wizerunkowemu. Ale i uczyć się na błędach. Kryzys wizerunkowy firmy może zagrozić jej rynkowej pozycji, a nawet bytowi. Nikt nie jest w stu procentach na niego odporny – nawet te ...1327 »
Zbudowanie skutecznej strategii e-marketingu, a następnie jej przeprowadzenie, wymaga solidnej wiedzy i doświadczenia. Zwykle więc przedsiębiorcy zlecają to zadanie wybranej agencji interaktywnej. Czego unikać, by współpraca była zadowalająca.Przedsiębiorca chcący zaistnieć w Internecie, ma do wyboru 3 możliwości: pozyskać niezbędne kompetencje, które pozwolą mu samodzielnie przeprowadzić kampanię reklamową w sieci, włączyć ...1327 »
Ile trzeba wydać na wypromowanie e-sklepu w sieci. Mało kto podaje tzw. widełki dotyczące kosztów promocji w internecie – my je znamy i podajemy.To nie mit: reklama naprawdę jest dźwignią handlu. Powinni o tym wiedzieć szczególnie przedsiębiorcy działający w internecie. Jak jednak rozeznać się, ile mniej więcej może kosztować ...1327 »
Reklama w pierwszej kolejności kojarzy się z krótkimi spotem, który ma skutecznie wypromować konkretny produkt czy usługę. Czy zastanawiałeś się jednak kiedykolwiek nad tym, aby w promocji swojego towaru wykorzystać powieść? Jak mógłbyś skorzystać z tego gatunku literackiego podczas planowania strategii marketingowej własnej firmy? Przekaz reklamowy nie musi być wcale zlepkiem ...1327 »
Przed zaplanowaniem strategii marketingowej warto zapoznać się z oddziaływaniem poszczególnych barw na ludzkie zmysły. Jedynie właściwe dostosowanie kolorystki do celu przekazu reklamowego zapewni marketingowy sukces.Niebieski - kolorem neutralnym Kolor niebieski jest bardzo często stosowany w postach reklamowych. Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek dlaczego? Otóż wszelkie odcienie niebieskiego oddziałują na ludzkie zmysły uspokajająco ...1327 »
Właściciele firm w swoich strategiach marketingowych skupiają uwagę na młodej grupie docelowej. Potrzeby osób starszych są zwykle pomijane. A tak niewiele trzeba, aby zwrócić się w ich stronę. Czy silver economy może stać się nowym trendem w biznesie?Czym jest silver economy Silver economy to nic innego jak strategia ekonomiczna uwzględniająca fakt ...1327 »
Tradycyjną, papierową wizytówkę posiada z reguły każdy właściciel przedsiębiorstwa. Jednak ilu z nas zdaje sobie sprawę, że dobrym sposobem na promocję firmy może być tzw. video wizytówka? Czy taka forma autoprezentacji jest rzeczywiście skuteczna?Pierwsze wrażenie najważniejsze Bez względu na dziedzinę, w której chcesz się wypromować, najważniejszą kwestią jest wrażenie, jakie wywołasz ...1327 »
Zobacz więcej »
Przewodnik dla producentów żywności w pytaniach i odpowiedziach
Chcę otrzymywać informacje drogą elektroniczną i telefoniczną o dodatkowych promocjach, rabatach dotyczących produktów własnych WIP i partnerów WIP. Wiem, że moja zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
2025 © Wiedza i Praktyka Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
/WiedzaiPraktyka /wip