Podatki
Najnowszy e-book:
Jak zakupić usługę od podmiotu powiązanego by nie naruszyć prawa
Kadry
Jak zatrudnić uchodźcę z Ukrainy w jednostce samorządowej?
ZUS i płace
Fundusz socjalny (ZFŚS) i świadczenie urlopowe
Rachunkowość
Sprawdź, kiedy możesz sporządzić uproszczone sprawozdanie
Firma
Jak przygotować dobrej jakości biznesplan w ramach PROW i innych programów
Oświata
Dowóz dzieci do placówek oświatowych – zastosowanie przepisów ustawy pzp dla dyrektorów placówek oświatowych. Realizacja obowiązku. 5 wskazówek postępowania. Zmiany przepisów
BHP
O czym mówić na szkoleniu wstępnym bhp.
Transport
Zmiany w wadze naruszeń
Ochrona zdrowia
Zrównoważony rozwój – jakie działania mogą podjąć placówki medyczne na rzecz środowiska?
Nieruchomości
Czy zbiornik na deszczówkę wymaga zezwolenia?
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne w czasie pandemii koronawirusa
Sektor publiczny
KORONAWIRUS A RODO – CO SIĘ ZMIENIŁO?
Ochrona środowiska
Dotacje na kwestie odpadowe w 2022 roku
NGO
Zadania publiczne - praktyczne wskazówki, jak korzystać z nowych wzorów ofert i umów
Finanse osobiste
Triki inwestycyjne – najlepsze, sprawdzone, skuteczne
Prawo prywatne
Monitoring w organizacji a ochrona wizerunku – 20 praktycznych rozwiązaniach
Rolnictwo
Jak zatrudnić cudzoziemca do prac sezonowych
Lifestyle
Najnowsze zmiany w prawie łowieckim
Nawet najlepsza oferta turystyczna nie pomoże właścicielowi gospodarstwa turystycznego, gdy nikt o niej nie usłyszy. Mogą minąć lata zanim wieść o usługach agroturystycznych rozejdzie się sama „po wielkim świecie”. Aby agrobiznes dobrze prosperował – trzeba mu pomóc. Reklama nie musi być wcale trudna ani kosztowna. Co warto umieścić w ofercie ...1327 »
Internet jest jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Posiada nie tylko największy zasięg, ale również umożliwia dostosowanie działań marketingowych do indywidualnych potrzeb każdego odbiorcy. Czy personalizacja w internecie staje się nowym trendem marketingowym? Czy rzeczywiście jest skuteczna?Czym jest personalizacja? Personalizacja nie jest niczym innym jak pełnym dostosowaniem przekazywanych informacji do indywidualnych zainteresowań ...1327 »
Marketing bezpośredni istnieje od dawna. Mogłoby się wydawać, że w epoce wszędobylskiego internetu, ta forma reklamy może być nieskuteczna. Jednak może warto docenić marketing bezpośredni i wykorzystywać go w promocji swojej firmy?Tradycyjna forma marketingu bezpośredniego Tradycyjną formą marketingu bezpośredniego są różnego rodzaju wysyłki pocztowe bądź telemarketing. Bezpośrednie docieranie do klienta poprzez ...1327 »
Segmentacją rynku określa się podział odbiorców na grupy, które wyróżniają się pomiędzy sobą reakcjami na narzędzia mix marketingu. Najczęściej wykorzystuje się ją na rynkach konsumpcyjnych, usługowych, zaopatrzeniowych i działalności non-profit.Segmentacja rynku Segmenty rynkowe rozwijają się bardzo dynamicznie, duży wpływ na szybkość ich rozwoju mają szczególnie nowe technologie oraz regulacje prawne. Na ...1327 »
Właściwa komunikacja z klientem to jeden z kluczowych czynników sukcesu. Dziś już wiemy, że atakowanie konsumentów intruzywną reklamą, hasłami promocyjnymi, obietnicami szybkiego zysku nie tylko nie działa ale przestaje się opłacać. Nie dziwi więc fakt, że coraz trudniejsze i kosztowniejsze staje się zdobycie klienta i uczynienie zeń lojalnego konsumenta (naszego ...1327 »
Aż 1/3 badanych podczas kampanii Kobieta w świecie finansów Polek myśli lub myślała o własnym biznesie, a ponad 90% kobiet zgadza się ze stwierdzeniem, że własna firma daje poczucie niezależności. Mimo tych deklaracji wciąż towarzyszy nam sporo obaw związanych z zakładaniem i prowadzeniem firmy. Okazuje się, że ponad połowa nowo ...1327 »
To zależy od tego, komu, dlaczego i co chcesz zakomunikować. Nie ma sztywnych reguł, ale są pewne zasady, których warto przestrzegać.E-maile (zawierające e-biuletyny czy newslettery) skierowane do segmentu business to business (b2b) najlepiej wysyłać na początku tygodnia, w poniedziałek lub wtorek. Według badania Q2 2006 Email Statistics przygotowanego przez ...1327 »
Według raportu IAB Polska prawie połowa polskich marketerów wykorzystujących e-mail marketing wysyła newslettery. Efektywności komunikacji za pomocą newslettera dowodzą też badania Forrester Research według których 41% ankietowanych twierdzi, że newsletter to cenne źródło informacji o nowych produktach i usługach, a 39% badanych przyznało, że czyta większość zamówionych materiałów reklamowych.Zapewne z ...1327 »
Zobacz więcej »
Przewodnik dla producentów żywności w pytaniach i odpowiedziach
Chcę otrzymywać informacje drogą elektroniczną i telefoniczną o dodatkowych promocjach, rabatach dotyczących produktów własnych WIP i partnerów WIP. Wiem, że moja zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
2025 © Wiedza i Praktyka Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
/WiedzaiPraktyka /wip