Podatki
Najnowszy e-book:
Jak zakupić usługę od podmiotu powiązanego by nie naruszyć prawa
Kadry
Jak zatrudnić uchodźcę z Ukrainy w jednostce samorządowej?
ZUS i płace
Fundusz socjalny (ZFŚS) i świadczenie urlopowe
Rachunkowość
Sprawdź, kiedy możesz sporządzić uproszczone sprawozdanie
Firma
Jak przygotować dobrej jakości biznesplan w ramach PROW i innych programów
Oświata
Dowóz dzieci do placówek oświatowych – zastosowanie przepisów ustawy pzp dla dyrektorów placówek oświatowych. Realizacja obowiązku. 5 wskazówek postępowania. Zmiany przepisów
BHP
O czym mówić na szkoleniu wstępnym bhp.
Transport
Zmiany w wadze naruszeń
Ochrona zdrowia
Zrównoważony rozwój – jakie działania mogą podjąć placówki medyczne na rzecz środowiska?
Nieruchomości
Czy zbiornik na deszczówkę wymaga zezwolenia?
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne w czasie pandemii koronawirusa
Sektor publiczny
KORONAWIRUS A RODO – CO SIĘ ZMIENIŁO?
Ochrona środowiska
Dotacje na kwestie odpadowe w 2022 roku
NGO
Zadania publiczne - praktyczne wskazówki, jak korzystać z nowych wzorów ofert i umów
Finanse osobiste
Triki inwestycyjne – najlepsze, sprawdzone, skuteczne
Prawo prywatne
Monitoring w organizacji a ochrona wizerunku – 20 praktycznych rozwiązaniach
Rolnictwo
Jak zatrudnić cudzoziemca do prac sezonowych
Lifestyle
Najnowsze zmiany w prawie łowieckim
Mała firma nie powinna rezygnować z działań marketingowych, ponieważ od tego, jak wypromuje swoje produkty lub usługi zależy jej byt albo niebyt rynkowy. Oto kilka rad, jak prowadzić w małej firmie marketing, aby sprostać wymogom rynku, wygrać z konkurencją, a przede wszystkim zyskać klientów.Rozpoznaj klienta Odpowiedź sobie na pytanie, do ...1327 »
Działania PR mają przede wszystkim przynieść efekty w postaci wzrostu rozpoznawalności i świadomości firmy, zaufania i lojalności klientów wobec niej, wykreowania pozytywnego wizerunku, a w ostatecznym rozrachunku zwiększyć sprzedaż i zyski przedsiębiorstwa. Do oceny skuteczności poczynań PR zwykle stosuje się kryteria ilościowe.Analiza sytuacji przed i po rozpoczęciu działań PR Podstawowym narzędziem ...1327 »
Metody i techniki public relations to zbiór narzędzi, które umożliwiają realizację celów, które firma stawia działaniom PR. W tym zakresie wyróżniamy słowo pisane, mówione, obraz oraz różnego rodzaju wydarzenia i eventy. Wszystkie techniki i metody odnoszą się do dwóch płaszczyzn: komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy.Działania PR wewnątrz firmy Wewnątrz firmy słowem ...1327 »
Obecnie firmie, która buduje swój wizerunek oraz komunikuje się z odbiorcami swoich produktów lub usług, opierając się na działaniach PR w tradycyjnych mediach lub przy użyciu standardowych narzędzi, trudno będzie tak naprawdę zaistnieć. Niezbędne jest poszerzenie public relations o aktywność w social mediach.Czym są social media Social media to kanały komunikacyjne ...1327 »
Sytuacja kryzysowa może pojawić się w każdej firmie, niezależnie od jej wielkości, spójności i dobrej organizacji czy posiadanego budżetu. Ważne jest, aby się nie zniechęcić i podjąć próbę przezwyciężenia powstałego problemu. Oto kilka rad, jak przetrwać sytuację kryzysową. Strach jest złym doradcą Franklin D. Roosevelt po zaprzysiężeniu w 1933 r. na ...1327 »
Miejsce sprzedaży, w którym panuje przyjemna atmosfera sprawia, że klient dobrze się w nim czuje przez co jest bardziej skłonny do spontanicznych zakupów oraz ponownego odwiedzenia danego sklepu. W tym celu firmy coraz częściej, oprócz oddziaływania na zmysł wzroku, próbują wpłynąć na konsumenta poprzez dostarczenie bodźców dla pozostałych zmysłów, głównie ...1327 »
Marketing sportowy to zespół działań marketingowych, który posługuje się sportem jako narzędziem promocji produktów i usług. Specjaliści od marketingu sportowego wyróżniają trzy płaszczyzny w ramach tej dyscypliny: marketing przedsiębiorstw realizowany przez sport, marketing produktów i usług związanych ze sportem oraz marketing organizacji sportowych.Marketing przez sport W ramach marketingu sportowego przedsiębiorstwa wykorzystują ...1327 »
Marketing to jeden z najpopularniejszych kierunków studiów wybierany przez młodych ludzi. Co zrobić, aby wśród dużej konkurencji podnieść swoje szanse na znalezienie pracy? Przede wszystkim oprócz wiedzy teoretycznej musisz zdobywać doświadczenie. Studiuj Ukończenie studiów w zakresie marketingu lub marketingu i zarządzania to warunek konieczny do znalezienia pracy w tej branży. Zdobędziesz ...1327 »
Najpopularniejszym stanowiskiem związanym z marketingiem jest specjalista ds. marketingu. Usłyszymy o nim przy okazji marketingu sportowego, handlowego, politycznego, sieciowego czy też medialnego. Ale to nie jedyna profesja, którą mogą zajmować się osoby z wykształceniem marketingowym lub interesujące się aktywnym handlem. Specjalista ds. Marketingu Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna jest ...1327 »
Potrzeba budowania i kreowania pozytywnego wizerunku firmy oraz odpowiedniej komunikacji z klientami powoduje, że coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na zatrudnienie agencji PR do prowadzenia tych działań. Oto kilka rad, jak dobrze wybrać agencję PR?Analiza własnej firmy Pierwszym krokiem przy wyborze agencji PR jest tak naprawdę przeanalizowanie własnej firmy. Musicie odpowiedzieć ...1327 »
Kiedy twierdzimy, że nasz produkt lub usługa jest przeznaczona dla wszystkich, to nie jest ona kierowana do nikogo. W celu maksymalizacji zysków i osiągania zadowalającego poziomu odbioru oferowanego przez nas towaru należy precyzyjnie określić komu chcemy sprzedać oferowany towar, czyli musimy wybrać grupę celu. Definicja grupy celu Mianem grupy celu inaczej ...1327 »
Dzięki monitoringowi mediów firma może śledzić bieżące informacje dotyczące rynku i branży, w której działa. Dostaje również wiadomość zwrotną na temat swojego wizerunku oraz efektywności prowadzonych działań marketingowych.Czym jest monitoring Monitoring mediów polega na wyszukiwaniu, selekcjonowaniu, przetwarzaniu oraz analizowaniu wszystkich informacji na temat firmy oraz prowadzonych przez nią działań public relations ...1327 »
Zobacz więcej »
Przewodnik dla producentów żywności w pytaniach i odpowiedziach
Chcę otrzymywać informacje drogą elektroniczną i telefoniczną o dodatkowych promocjach, rabatach dotyczących produktów własnych WIP i partnerów WIP. Wiem, że moja zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.
2025 © Wiedza i Praktyka Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies.
/WiedzaiPraktyka /wip