Warto zaznaczyć, że w dzisiejszym świecie nieoceniona jest pomoc narzędzi cyfrowych w firmie. Dzięki odpowiedniej strategii marketingowej można zwiększyć sprzedaż internetową, a zwiększenie widoczności strony internetowej może się przełożyć na pozyskanie nowych klientów. Firmy, które chcą skorzystać z takich możliwości mogą wziąć udział w III turze programu Kariera jutra. Szczególnie zachęcane są do tego mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz organizacje pozarządowe zarejestrowane na terenie Polski. Warunkiem rozpatrywania kandydatury danej firmy czy organizacji jest przedstawienie spójnego i rozwojowego projektu planu stażu.
Transformacja cyfrowa w firmie - pomoże stażysta
Program Kariera Jutra jest skierowany zarówno do młodych osób, zaczynających dopiero swoją zawodową przygodę jak i do firm. Przewiduje możliwość przyjęcia na trzymiesięczny staż, który będzie finansowany ze środków europejskich. Dla stażysty to szansa na znalezienie idealnego pracodawcy, który zapewni mu rozwój, firmom - program daje nie tylko możliwość znalezienia doskonałego pracownika, lecz także nowych rozwiązań w zakresie marketingu internetowego.
Zobacz także: Czy z praktykantem (stażystą) trzeba zawrzeć umowę
Program ma pobudzić rynek pracy. Skierowany jest przede wszystkim do osób, które nie ukończyły jeszcze 30. roku życia. Zakłada się, że w jego ramach możliwe będzie zrealizowanie 1200 staży. Aby przyjmowanie na staż było bardziej atrakcyjne dla pracodawców - młodzi stażyści zostaną wyposażeni w nowe kompetencje zawodowe w zakresie marketingu internetowego i transformacji cyfrowej. Korzyści płyną także dla firm, które będą chciały wziąć udział w programie - mają bowiem szansę na rozwój narzędzi cyfrowych.
Ważne: Stażyści są przeszkoleni przez Google i SGH w zakresie marketingu internetowego.
Zobacz także:
Stażyści mogą pomóc m.in. w:
- tworzeniu kampanii e-mail marketingu
- działaniach marketingowych w mediach społecznościowych - m.in. Instagram i Facebook w tym prowadzeniu kanałów w social media
- tworzeniu kampanii marketingowych oraz monitorowaniu ich wyników za pomocą narzędzi Google i Facebook
- mierzeniu efektywności prowadzonych działań
- odpowiednim pozycjonowaniu strony internetowej w wyszukiwarkach, w tym także rozpoznawaniu błędów pozycjonowania, czy podjęciu działań optymalizacji strony pod kątem SEO
Zobacz także: Szykuje się wzrost wynagrodzeń pracowników młodocianych
Projekt nie jest już nowy - wystartował w sierpniu 2021 r. a potrwa do 31 października 2023 r. Firmy, które chcą wziąć udział w programie muszą się zarejestrować do 28 maja.
Zobacz także: Czy staż pracy decyduje o prawie do emerytury
Informacja opublikowana na oficjalnym Serwis Rzeczypospolitej Polskiej - portal gov.pl
