Jak powinna wyglądać dobra komunikacja w gabinecie lekarskim i dentystycznym

Kategoria:
Data: r.

Skuteczna komunikacja jest podstawą wysokiej jakości praktyki klinicznej i źródłem korzyści zarówno dla pacjentów, jak i lekarzy.

Dlatego warto wiedzieć:

  • dlaczego warto pracować nad relacją z pacjentem opartą na szacunku dla autonomii pacjenta, dla jego decyzji i wyborów,
  • jak włączyć pacjentów w decyzje dotyczące ich leczenia,
  • dlaczego nie wolno zakładać, że skoro pacjent nie stosuje pewnych zachowań to nie posiada niezbędnych danych

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Nie masz konta? Zarejestruj się »

Zobacz także

Mądra pochwała, twórcza krytyka

pobierz

Jak nauczyć dziecko dbania o porządek

pobierz

Ziołowa apteczka

pobierz

Polecane artykuły

Array ( [idEbook] => 920 )
Array ( [idEbook] => 920 )